Jessica (augustus 2020)
"Na lang zelf 'aanklooien' en weinig tot geen succes de stap gezet en naar Tina gegaan.
Veel wist ik wel al maar toch lukt het dan niet alleen. Tina had toch nog veel eye openers en veel goede tips!
Op de weegschaal en dan pfff dat valt tegen, maar de eerste stap was gezet.
Ik wilde niet op een strikt dieet maar langzaam afvallen met 'normaal' eten.
Dat lukte! Steeds was er weer een beetje af, oude kleding kon weer aan. Dat is zo'n fijn gevoel! Ik ben er nog niet, maar met de tips van Tina moet het goedkomen!"


Sandra (juli 2020) "Ik ben super blij dat ik eind maart 2020 de stap heb gezet om aan te sluiten bij de powerwalk groep onder leiding van de altijd enthousiaste Tina. Vanaf eind maart heeft Tina mij ook begeleid als gewichtscoach met als resultaat tot nu toe 9,5 kilo afgevallen waardoor ik me stukken beter voel, fitter ben en meer energie heb. Tina is top en is echt een aanrader. Gewoon de eerste stap zetten !😀"


(14 november 2019) Bianca: "Al sinds mijn 15e wil ik kunnen hardlopen, maar nooit lukte het me door te zetten. Ook in een groepje haakte ik al snel af. Begin dit jaar ben ik halverwege de hardloopcursus ingestapt, in eerste instantie als maatje voor een vriendin. Maar dankzij de geweldige manier van stimuleren van Tina lukte het mij om 5 km van de halve van Hoogvliet te lopen!
Na deze geweldige ervaring ben ik blijven trainen bij Tina, inmiddels doen we powerwalking en het is echt geweldig! Op flink tempo lopen we zo’n 5 km afgewisseld met oefeningen en na een uur trainen voel ik me super!"


(1 maart 2019) Vera; "In 4 maanden 12 kg kwijt en 16 cm buikomvang. Ik heb meer energie en zit lekker en wat strakker 😃 in mijn vel! Ik heb nog even te gaan, maar dankzij de goede en zeer prettige begeleiding van Tina ben ik goed op weg. Ik heb 2x een aantal weken groepsbijeenkomsten gedaan. Voor mij werkte dat heel goed. De informatie die je krijgt over lichaam en voeding, de tips, de ervaringen van de andere deelnemers en natuurlijk de wekelijkse weegmomenten helpen je enorm. Tina leert je goede keuzes te maken en bewust te kiezen, zodat je na begeleiding zelf verder kan."


(2 december 2018) Lincy: "Ik ben altijd best tevreden geweest over mijzelf. Ik ben wat voller maar dat past ook bij mijn rondingen. Toch merkte ik dat mijn kleding wat strakker ging zitten en dat mijn korte broeken niet meer zo zaten als het jaar daarvoor. Ik ging nog naar Ibiza aan het eind van de zomer maar daarvoor had ik al besloten dat ik daarna gezonder wilde leven. Ik wist dat ik een stok achter de deur nodig had dus melde ik mij aan bij mijn collega Tina en haar bedrijf ikbeginmorgen.nl Dus ongeveer 12 weken geleden was het zover, mijn eerste weeg moment. Ik schrok wel, ja het was in de avond en met kleding aan, maar het was toch confronterend. Het scheelde namelijk niet zoveel als aan het eind van mijn zwangerschap en dat was bijna 4 jaar geleden. Ik was teleurgesteld. Maar gelukkig was daar Tina en die zei: “Het is nu eenmaal zo en je kunt niet terug in de tijd maar je hebt nu de stap genomen!” Ze had helemaal gelijk. Ik was vastberaden om dit goed aan te pakken. Qua voeding wist ik het meeste wel. Ik weet wat gezond is en wat minder gezond is. Maar ik had wel aangegeven dat ik geen dieet wilde. Tuurlijk klinkt het als muziek in de oren als je 3 kilo per week kan afvallen maar iedereen weet dat dit niet blijvend is en je het niet kan volhouden voor langer termijn. Tegelijkertijd wilde ik gewoon koolhydraten eten en bijvoorbeeld brood tussen de middag. Gelukkig kon dit ook allemaal. Met wat kleine aanpassingen zoals rauwkost bij de lunch en 1 broodje in plaats van 2 ging het eigenlijk prima. Er waren 6 eet momenten en ook daar had ik geen probleem mee. Tuurlijk hoort sporten hier ook bij maar ik wist dat 80% over voeding ging dus in het begin was ik nog niet echt bezig met sporten. Ik viel in de eerste weken al af. Al snel merkte ik dat mijn kleding weer wat losser ging zitten maar dat ook mijn huid er beter uit ging zien. Ik kreeg wat meer energie en wilde toch het sporten ook op gaan pakken. Ik ben iemand die doelen nodig heeft dus ik schreef mij in voor 2 hardloop wedstrijden. Daarbij ging ik 1 keer in de week naar HIIT. Het ging eigenlijk heel goed. Ik was wel wat teleurgesteld dat mijn omgeving eigenlijk nog niets opviel. Ondanks dat je het voor jezelf doet is het wel leuk om te horen van andere dat je bent afgevallen. Uiteraard had ik de afgelopen weken ook feestjes, verjaardagen en ging ik uiteten. Dit was soms best lastiger. Ik heb ervoor gekozen om een aantal keer de bob te zijn maar sommige avonden ook niet. Ik zag dit wel terug op de weegschaal waardoor ik toch dan een week stil stond. Prima natuurlijk als je op je gewenste gewicht bent en dus goed om te weten, maar ik wilde afvallen. Ik had met mijzelf afgesproken dat ik soms wel eens wat lekkers mocht eten. Maar dan ook echt alleen als ik het ECHT lekker vond. Ik hield er dan rekening mee met de rest van de dag. In deze periode ben ik naar Barcelona geweest. Daar heb ik echt wel genoten van het lekkere eten maar tegelijkertijd wel bewuste keuzes gemaakt. Tina had het doel om een halve kilo per week af te vallen maar ik wilde onder een bepaald getal komen. En als ik iets wil dan ga ik er ook voor. Uiteindelijk ben ik bijna 8 kilo afgevallen (iets naar boven afgerond 😉 Ik heb meer energie, zit lekkerder en strakker in mijn vel zit en mijn huid ziet er beter uit. Tegelijkertijd ben ik verder gegaan met mijn huis. Na 2 jaar is eindelijk de trap af en er zitten nieuwe kleuren op de muren. Ik weet dat ik het zelf heb gedaan. (Dat zegt Tina altijd.) Maar toch ben ik blij dat Tina mij heeft begeleid. Ze gaf mij dat steuntje in de rug. Leerde mij omgaan met de lichte teleurstellingen en stimuleerde mij met haar tips. Tina is flexibel en ik kon/kan altijd met vragen bij haar terecht. Al met al heb ik echt een andere lifestyle opgepakt en weet ik hoe ik nu ook verder moet gaan. Ik ben er namelijk nog niet maar ik ben overtuigd dat die laatste 7 kilo ook gaan lukken. En dat zonder een dieet en door ook gewoon af en toe te zondigen. Inmiddels ziet mij omgeving ook de verandering en dat stimuleert alleen nog maar meer. Ik heb nog een aantal hardloop doelen uit staan dus het sporten zit ook wel goed. Al met al is het maar 12 weken geweest maar er is echt veel veranderd. Ik kan het iedereen aanraden!"


(3 november 2018) Kitty; " Tina is voor mij een topper. De knop ging weer om. Met de cursus bij Spark ben ik 7 kilo afgevallen, daarna nog 3. Nu wil ik het zo houden, als stok achter de deur weeg ik me nu elke maand bij Tina. "


(5 april 2018) Ton; “Ik ben in januari 2018 en 8 zaterdagen daarop volgend aan de cursus ‘bewegen en afvallen’ begonnen bij Tina. Een gediplomeerde gewichtscoach, die ons bij SPARK begeleidde. Alle deelnemers begonnen gemotiveerd en opgewekt aan de voorlichtingsbijeenkomsten en een enkele liep mee bij de groep olv Tina. Ik ben niet zo van het hardlopen en kon de motivatie niet opbrengen om te gaan joggen. Ik bewoog op een andere manier! Een keer met de wandelgroep mee naar Putten en zelf veel wandelen en fietsen hielp mee om de groep bij te houden. Tina informeerde ons over de eetgewoonten en gezonde voeding. Leerde ons de 10 eetregels en leefregels. Weet je dat een appelflap meer KCAL per portie heeft dan een Bossebol? Iedere zaterdag werden we gewogen. Dat gaf ons informatie over gewicht, vet, vocht en BMI. De waarden en de risico’s van de waarden werden besproken. Al met al een informatiestroom waar je veel aan hebt. Mijn resultaten zijn; 7,1 kg gewichtsverlies en 7 cm van je buikomvang af. En 3 nieuwe broeken”

Tina

TINA Gewichtscoach


Ik vind het leuk als je een berichtje wilt achterlaten. Je helpt anderen vast over de streep om morgen ook te beginnen. Deel dus snel je ervaringen met TINA Gewichtscoach. Vul hieronder het formulier in. Je bericht zal hier worden geplaatst en ziet er dan zo  uit zoals dit berichtje van mij. Alvast bedankt!

Schrijf een bericht

Fijn dat je een bericht wilt achterlaten! Om spam te voorkomen is je bericht niet direct zichtbaar. We bekijken hem eerst en plaatsen hem zo snel mogelijk op de website.